Monday 6 January 2014

Włochy: SerieA - 6 styczeń

Wczoraj Fiorentina mnie zaskoczyła. Spodziewałem się większej ilości bramek w wykonaniu Violi, a spędziłem nudne popołudnie, oglądając zwykłą kopaninę. Cuadrado zagrał poniżej poziomu, a reszta zespołu również nie była w wysokiej formie. Co prawda Viola miała swoje sytuacje na strzelenie tych 2-3 bramek, ale ich nie wykorzystała... Miałem grać zwykły win po kursie 1.34, ale musiałem się połasić na głupie 1.40. Ewidentnie popełniłem błąd i mam nadzieję, że dzisiaj już obędzie się bez żadnego.

Catania - Bologna - 1X @ 1.28
Milan - Atalanta - Milan strzeli @ 1.10
Udinese - Verona - 1X @ 1.22
AKO @ 1.72 (bwin)


Kilka słów odnośnie w/w meczów...

Hellas Verona na wyjazdach mówiąc kolokwialnie daje dupy. Wygrali jedynie z Bologną, która była i jest pod formą, oraz zaliczyli 2 remisy (Catania 0:0, Torino 2:2 - 5 kolejka). Ich sytuacja w tabeli jest tak dobra ponieważ przeciwnicy odwiedzający Weronę, nie byli z najwyższej półki. W rundzie rewanżowej czeka ich przyjęcie takich gości jak:  Roma, Juventus, Inter, Fiorentina oraz w 19 kolejce zmierzą się z Napoli. O punkty będzie niezwykle ciężko i przewiduję, że Hellas zacznie je masowo gubić w drugiej części sezonu.

Udinese natomiast zacznie marsz w górę tabeli. Każdy kto prześledzi poprzednie sezony kolejka po kolejce zauważy, że podopieczni Guidolina po fatalnej pierwszej części sezonu, w drugiej zaczynali zbierać punkty wygrywając wiele spotkań. Moim zdaniem Bianconeri wygrają to spotkanie i będą to pierwsze 2 wygrane mecze z rzędu w tym sezonie.

Catania jak i Bologna to dwa zespoły, które w tym sezonie zawodzą. Zespoły te dzieli jedynie różnica 4 punktów, a Bologna znajduję się tylko 1 punkt nad strefą spadkową. Goście do dzisiejszego pojedynku podejdą w osłabieniu. Brak Diamantiego to bardzo duża strata dla przyjezdnych. Drużyna z Bolonii traci bardzo wiele na wartości bez swojego najlepszego strzelca, który wypracował w tym sezonie wiele bramek swoimi kluczowymi zagraniami.
Catania natomiast musi ciułać punkty, bo nie zasługują na miejsce, które zajmują (albo w sumie zasługują swoją dotychczasową grą). Moim zdaniem padnie tutaj niewiele bramek, a zespoły bardziej nastawią się na defensywę. Mój typ 1:0/0:0 i to dobra wiadomość dla osób, które chcą złapać coś po wyższym kursie (under 2.5 lub 1.5).

Milan - Atalanta
Tutaj tak naprawdę nie wiem czego się spodziewać. Atalanta lubi zaskakiwać, Milan natomiast musi i zacznie wreszcie zdobywać punkty. Powyżej 2 bramek to moim zdaniem taki pewniak na dziś. Prognozowane przeze mnie wyniki to: 1:1, 2:0, bądź 3:1.

Propozycje:
http://pokazywarka.pl/7r8gyi/

Oby z fartem dzisiejszego popołudnia, GL !

No comments: